Rabbim dara düşünce "SABIR"
sabrı bulunca "ŞÜKÜR"
şükre erince "RAHMET"
rahmete dalınca "SEVGİ" sini

ihsan eyleyip;
gönlünden geçeni avuçlarına
döksün.
AMİN
Bir tevekkül istiyorum Rabbim:
sana giden yollarımı açan,
yüreğime bir fetih,
hasretlerime bir vuslat..
Fazlından bir tevekkül istiyorum
ey Rabbim beni sana bağlayan,
yalnız sana, sadece sana..

7 Aralık 2008 Pazar

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun...

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun...

Evinizin neşeli, sağlığınız yerinde, sevdiklerinizin yanınızda olduğu mutlu bayramlar geçirmeniz dileği ile...
Bayramız kutlu olsun…
Seyyah & Soframdan


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

3 yorum:

pelince dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte nice güzel bayramlar diliyorum..

Su dedi ki...

tur operötürümüsünüz:)

SeyyAh dedi ki...

Sayın siyahlale-su,

İlginiz için teşekkür ediyorum, tur opratörü değilim sadece gezdiği gördüğü yerleri paylaşmayı sevenlerdeniz..